۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۵۹

تولیت مسجد مقدس جمکران:

تمامی ادیان در انتظار ظهور منجی هستند

تمامی ادیان در انتظار ظهور منجی هستند

قم-تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: نه تنها شیعه بلکه تمامی ادیان در انتظار منجی هستند تا این جهان از ظلم و جور نجات یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسین رحیمیان شامگاه پنجشنبه در مراسم شب میلاد امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: نه تنها شیعه بلکه تمامی ادیان در انتظار منجی هستند تا این جهان از ظلم و جور نجات یابد.

تولیت مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: شب نیمه شعبان بعد از شب‌های قدر از بهترین شب‌ها برای عبادت و مناجات و وراز و نیاز با خداوند است که مؤمنان باید لحظات این شب معنوی و پر فضیلت را قدر بدانند.

وی عنوان کرد: همگان در شب نیمه شعبان وظیفه داریم تا برای ظهور حضرت حجت دعا کنیم و از سویی دیگر باید از خداوند طلب کنیم تا گرفتاری‌ها و سختی‌ها، گرانی‌ها و مشکلات بر امت اسلام بر طرف شود.

حجت الاسلام رحیمیان افزود: امیدواریم سال آینده سال فرج باشد برای ملت بزرگ ایران و همه ملت‌های اسلامی باشد و گشایشی در زندگی مردم ایجاد شود.

وی بیان داشت: امسال نیمه شعبان در فصل سرما قرار گرفته که شدت سرما مشکلاتی برای زائران ایجاد کرده است که امیدواریم سال‌های آتی ارائه خدمات تقویت شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران همچنین عنوان کرد: طبق رسم هر ساله که یک نفر به عنوان مهدی یاور سال در شب نیمه شعبان معرفی و از وی تقدیر می‌شود؛ امسال حجت الاسلام هاشم الحیدری بنیان گذار جنبش دینی و اسلامی عهد الله عراق به عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران برگزیده شدند که برای همه رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه این برادر عزیز آرزوی موفقیت و سرافرازی داریم.

کد خبر 5449677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha