۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱

رئیس اداره صمت ری مطرح کرد؛

نظارت جدی بر اصناف ری/۳۲۰۰ انبار در سامانه جامع ثبت شده است

نظارت جدی بر اصناف ری/۳۲۰۰ انبار در سامانه جامع ثبت شده است

ری- رئیس اداره صمت ری از نظارت جدی بر اصناف این شهرستان خبر داد و گفت: ۳۲۰۰ انبار در سامانه جامع شهرری ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی احمدی صبح دوشنبه در نشست با کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای شهر ری بر نظارت بازار در شهرستان توسط تیم‌های بازرسی متشکل از اداره صمت، اتاق اصناف، دادگستری و تعزیرات تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم نظارت بر بازار در ایام نوروز اظهار داشت: در مبحث نوسان قیمت‌ها در ایام نوروز گشت‌های مشترکی تشکیل داده ایم و بر بازار نظارت کامل داریم تا مشکلاتی در این زمینه نداشته باشیم.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهر ری سال جاری را سال پرباری در زمینه نظارت‌ها دانست و افزود: در سال جاری با بسیج همه ی دستگاه‌های شهر ری موفقیت‌های خوبی در زمینه اصناف و تولید کنندگان داشته‌ایم که در این بین اتاق اصناف شهر ری نقش بی بدیلی در این زمینه داشته است و این موفقیت حاصل زحمات همه ی دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

احمدی گفت: در گذشته نظارت کافی بر اصناف شهر نبوده است اما طی دو سال گذشته اتاق اصناف ۱۵ هزار واحد صنفی را شناسایی و بر آن نظارت دارند که امروز ما شاهد آرامش نسبی در بازار شهر ری هستیم.

وی بیان داشت: روزی که بنده در شهر ری مشغول به کار شدم نزدیک به ۶۰۰ انبار در سامانه جامع انبارها ثبت شده بود اما امروز ۳۲۰۰ انبار ثبت شده در سامانه جامع انبارها داریم که بر اجناس و گاهاً تخلفات برخی از انبارها نظارت کامل داریم.

رئیس اداره صمت عنوان داشت: نزدیک به ۸۰ درصد از مصوبات ستاد تسهیل شهر ری اجرایی شده است و امروز ما شاهد پیشتاز بودن در بخش اشتغال زایی ری در استان تهران هستیم و این توفیقات مدیون زحمات بسیاری از دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهر ری است.

موسی احمدی در پایان ضمن تبریک سال جدید برای مردم شهر ری آرزوی سلامتی و شادکامی کرد.

کد خبر 5451241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha