۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳

فرماندار دماوند:

گشت مشترک کنترل و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در دماوند فعال شد

گشت مشترک کنترل و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در دماوند فعال شد

دماوند- فرماندار دماوند از فعال شدن گشت مشترک کنترل و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از فعال شدن گشت مشترک کنترل و مقابله با ساخت ساز غیر مجاز در دماوند خبر داد و اظهار داشت: با توجه به مصوبه جلسه ساماندهی ساخت و ساز در شهرستان مبنی بر مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در ایام تعطیلات نوروز، که در اسفند ماه سال گذشته در فرمانداری برگزار شد گشت مشترک کنترل و مقابله با ساخت ساز غیر مجاز با همکاری فرمانداری، اداره جهاد کشاورزی، امور آب، منابع طبیعی، اداره محیط زیست و شهرداری‌های شهرستان در ۲ شفیت کاری فعال شده است.

فرماندار دماوند با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو در تعطیلات نوروز اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می‌کنند گفت: به منظور کنترل و نظارت بر موارد تخلف در این زمینه، اکیپ مشترکی از نیروهای ادارات متولی در این زمینه تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: یکی از مواردی که در زمینه تخلفات ساختمانی دارای حساسیت بالایی می‌باشد، تصرفات اراضی ملی، ساخت و ساز در اراضی کشاورزی، حریم و بستر رودخانه‌ها و حاشیه شهرها و روستاها بوده که در گشت مشترک از آن پیشگیری خواهد شد.

طاهرخانی بیان داشت: با عنایت به همکاری تمامی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی عضو ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان، در صورت مشاهده هرگونه تخلفی سریعاً و به طور قاطع برخورد خواهد شد.

فرماندار دماوند در پایان ضمن درخواست همکاری از همه شهروندان محترم در رابطه با جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در زمان گشت و پایش مذکور، تاکید کرد: از ساکنان دماوند می‌خواهیم در صورت مشاهده موارد تخلف در این زمینه موضوع را به دستگاه‌های مربوطه اطلاع رسانی کنند تا برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

کد خبر 5451718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha