۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲

فرماندار قرچک:

کاهش تصادفات جاده‌ای در قرچک با برنامه هدفمند اجرایی می‌شود

کاهش تصادفات جاده‌ای در قرچک با برنامه هدفمند اجرایی می‌شود

قرچک- فرماندار قرچک با تاکید بر لزوم کاهش تصادفات جاده ای در این شهرستان گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز بحرانی و اجرای برنامه های هدفمند نقش موثری در کاهش آمار حوادث جاده ای دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ تا کنون مورد فوتی ناشی از تصادفات نداشته‌ایم و فقط ۸ مورد جراحی بوده که باید به حداقل ممکن برسد.

فاتحی نژاد گفت: این کاهش آمار با همکاری خود مردم از طریق رعایت قوانین و مقررات رانندگی و با اقدامات فوری مسئولان در ایمن سازی جاده‌ها و معابر محقق می‌شود.

وی افزود: با توجه به افزایش ترددها در ایام تعطیلات و آغاز پیک دوم سفرها از هفته آتی، باید اقدامات عملیاتی که از بروز سوانح جاده‌ای پیشگیری می‌کند، انجام شود.

فرماندار قرچک در پایان عنوان داشت: با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه از کمربندی جنوبی می‌طلبد همه دستگاه‌های مرتبط در رفع نقاط حادثه‌خیز شهری و روستایی اقداماتی نظیر نصب تابلو، علائم، سرعت‌کاه، تأمین روشنایی را در برنامه کار خود قرار بدهد و اقدامات اصولی که منجر به حفظ جان مردم و پیشگیری از خسارات مالی خواهد شد، را مدنظر قرار بگیرد.

کد خبر 5451813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha