۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲

در گفت و گو با رسانه‌ها مطرح شد؛

پلمب ۴۸ واحد دارای تخلفات بهداشتی در لرستان

پلمب ۴۸ واحد دارای تخلفات بهداشتی در لرستان

خرم‌آباد- رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پلمب ۴۸ واحد دارای تخلفات بهداشتی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دریکوند امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای طرح برنامه سلامت نوروزی از ۲۵ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی بازرسی شده پنج هزار و ۱۷ مورد بوده است.

وی تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی دارای تخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضائی را ۱۱۷ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی دارای تخلف بهداشتی، پلمب شده نیز ۴۸ مورد بوده است.

رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: مقدار کل مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته، کشف، جمع آوری و معدوم شده در استان نیز سه هزار و ۶۱۸ کیلو گرم بوده است.

دریکوند، تعداد کل موارد سنجش عوامل محیطی با استفاده از تجهیزات پرتابل در اختیار بازرسین بهداشت محیط را دو هزار و ۹۴۹ مورد عنوان کرد و گفت: تعداد کل بازرسی از مراکز و اماکن عمومی در قالب گشت مشترک با سایر ادارات و سازمان‌های درگیر در اجرای برنامه ۵۹۷ مورد بوده است.

وی بیان داشت: تعداد کل موارد کلرسنجی آب آشامیدنی سه هزار و ۱۶۵ مورد، تعداد کل موارد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی ۱۷۵ مورد و تعداد موارد رسیدگی به شکایات بهداشتی مردمی نیز ۵۸ مورد بوده است.

کد خبر 5451929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha