۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰

توسط خیر حوزه سلامت؛

یک دستگاه الکترولیت آنالایزر به بیمارستان دیلم اهدا شد

یک دستگاه الکترولیت آنالایزر به بیمارستان دیلم اهدا شد

بوشهر- سرپرست بیمارستان دیلم گفت: خیر حوزه سلامت یک دستگاه الکترولیت آنالایزر به بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اشکان لیراوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از نیت خیرخواهانه خانواده زنده‌یاد مرحوم طیبی در تأمین این دستگاه ضروری و موردنیاز حوزه سلامت شهرستان دیلم اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و جلب اعتماد و مشارکت خیرین در سلامت شهرستان و تشویق و ترویج رویکرد رفع موانع موجود و بسترسازی شرایط مناسب خدمت‌رسانی به مردم شهرستان در حوزه سلامت لازم و ضروری است.

سرپرست بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم تصریح کرد: از تلاش‌های بی‌دریغ «مجید منصوری» مسئول آزمایشگاه بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم در جهت بسترسازی کمک خیرین در حوزه سلامت این شهرستان تقدیر می‌کنم.

سرپرست بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم افزود: بدون شک این کار خیر ماندگار خواهد بود و امیدواریم که خیرین شهرستان که این مرکز درمانی را مورد لطف همیشگی خود قرار داده، باز هم راهشان ادامه‌دار باشد و اینجانب از طرف تمامی کادر این مرکز درمانی از تلاش‌های خیرین در حوزه سلامت این شهرستان قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6151708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha