۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۴۹

مراجعه بیماران کرونایی به مراکز درمانی خوزستان صعودی شد

مراجعه بیماران کرونایی به مراکز درمانی خوزستان صعودی شد

اهواز- سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان از افزایش مراجعه بیماران کرونایی به مراکز درمانی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد علوی ظهر امروز در گفتگویی رسانه‌ای درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در این مدت سه هزار ۸۱۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خوزستان مراجعه کرده‌اند که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ نفر افزایش یافته است.

وی در ادامه تعداد بیماران کرونایی شناسایی شده را در این مدت ۱۳۸ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین ۱۵ نفر بستری شدند که در مقایسه با روز قبل ۲ نفر کاهش داشته است.

علوی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر در خوزستان جان خود را بر اثر کرونا از دست داده‌اند، ادامه داد: ۲ نفر از آنها واکسن تزریق کرده‌اند و یک نفر نیز سابقه واکسیناسیون نداشته است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان بیان کرد: در این مدت ۵۴۴ نفر بهبود یافته‌اند که مجموع آنها به ۵۸۱ هزار و ۱۴۰ نفر رسید و درصد بهبود یافتگی بیماری کرونا ۹۸ درصد است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان در ادامه میزان واکسن تزریق شده را هفت میلیون و ۱۵۰ هزار دز اعلام و اظهار کرد: در مقایسه با روزهای گذشته پیشرفت چندانی نداشته است و ۸۵ درصد دز اول، ۷۳.۳ درصد دز دوم و ۳۲ درصد دز سوم را تزریق کرده‌اند.

علوی گفت: با توجه به افزایش سفرها و دید و بازدیدهای نوروزی و برگزاری بی رویه دورهمی‌های خانوادگی، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کاهش یافته و همین امر سبب صعودی شدن آمار ابتلاء به بیماری کرونا خواهد شد.

کد خبر 5452030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha