۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱:۲۷

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آیت الله «سید مجتبی رودباری» متخلق به اخلاق اسلامی بود

آیت الله «سید مجتبی رودباری» متخلق به اخلاق اسلامی بود

رشت- مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تجلیل از عالمان دین یکی از مصادیق تعظیم شعائر الهی است، گفت: آیت الله «سید مجتبی رودباری» متخلق به اخلاق اسلامی بود.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از مصادیق تعظیم شعائر، تجلیل از عالمان دین است، اظهار کرد: آیت‌الله سیدمجتبی رودباری متخلق به اخلاق اسلامی و شاگرد امام خمینی (ره) و عالم مدافع نظام اسلامی بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر آیت الله رودباری اشاره کرد و افزود: با هماهنگی بیت ایشان و دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان فردا چهارشنبه ۳ فروردین ساعت ۲۰:۳۰ در گلزار شهدا مراسم وداع با پیکر آن مرحوم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم تشییع و تدفین پیکر ایشان نیز روز پنجشنبه ۴ فروردین از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدای ذهاب (شهرداری) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی همچنین با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشتی نیز روز جمعه ساعت ۱۷ عصر در مسجد صفی از طرف بیت ایشان برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم روز سوم رحلت آیت‌الله رودباری روز شنبه از طرف دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان در مصلای رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود مردم ولایت‌مدار گیلان نسبت به زحمات این عالم دینی و یک عمر تلاش ایشان برای قوام حوزه علمیه و به عنوان یک عالم اثرگذاری در حوزه معنوی و اخلاقی حضوری پرشور در این مراسم‌ها داشته باشند.

کد خبر 5452170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha