۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰

رئیس اورژانس کاشان مطرح کرد؛

افزایش ۲۴۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده ای کاشان نسبت به نوروز ۹۸

افزایش ۲۴۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده ای کاشان نسبت به نوروز ۹۸

کاشان - رئیس اورژانس کاشان گفت: تعداد مصدومان تصادفات جاده ای کاشان از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۲ فروردین امسال نسبت به نوروز ۹۸ حدود ۲۴۰ درصد رشد داشته است.

حسین ریاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش ناگهانی مسافرت‌های نوروزی در امسال نسبت به سال گذشته و نوروز سال ۱۳۹۸ به عنوان آخرین نوروز قبل از شیوع کرونا اظهار داشت: از ۲۵ اسفند تا ۲ فروردین سال ۹۸ اورژانس کاشان ۲۰ مأموریت در حوزه تصادفات جاده‌ای انجام داد که این تصادفات ۲۰ مصدوم در پی داشت.

وی با بیان اینکه امسال در همین بازه زمانی برای تصادفات جاده‌ای اورژانس کاشان ۴۶ مأموریت انجام و نتیجه این تصادفات ۶۸ مصدوم بود، ابراز داشت: این نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور در نوروز امسال نسبت به نوروز سال ۹۸ به عنوان آخرین نوروز قبل از شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش ۱۳۰ درصدی مأموریت‌ها و ۲۴۰ درصدی مصدومان در تصادفات جاده‌ای کاشان بوده ایم.

رئیس اورژانس کاشان با اشاره به اینکه در همین بازه زمانی در سال گذشته اورژانس کاشان در حوزه تصادفات جاده‌ای ۳۶ مأموریت انجام و این مأموریت‌ها ۴۱ مصدوم داشت، تصریح کرد: با مقایسه آمار نوروز امسال و سال گذشته در می‌یابیم که تعداد مأموریت‌ها امسال ۲۸ درصد و تعداد مصدومین نیز ۶۶ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تصادفات شهری و در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۲ فروردین اورژانس کاشان ۱۳۲ مأموریت انجام و و در این مأموریت‌ها ۱۹۹ نفر از همشهریان و هموطنان ما مصدوم شدند، گفت: تعداد مأموریت‌ها و مصدومان تصادفات شهری کاشان نسبت به سال گذشته به ترتیب ۸۳ و ۱۳۷ درصد رشد داشته است.

ریاحی همچنین با اشاره به اینکه تعداد مأموریت‌ها و مصدومین تصادفات شهری امسال نسبت به نوروز سال ۹۸ به ترتیب ۱۲۸ و ۲۱۱ درصد رشد داشته است، تاکید کرد: متأسفانه امسال نسبت به سال گذشته و آخرین نوروز قبل از شیوع کرونا هم تعداد مأموریت‌ها و هم تعداد مصدومین در هر دو حوزه تصادفات شهری و جاده‌ای افزایش داشته است و این موضوع لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را از طرف همشهریان و هموطنان عزیز طلب می‌کند.

وی با بیان اینکه در طول ایام نوروز سال ۹۸ در اورژانس کاشان هیچ آماری مبنی بر فوت هموطنان و همشهریان ما در تصادفات شهری و جاده‌ای ثبت نشده است، افزود: ولی متأسفانه تا به امروز سه نفر از هموطنان ما در اثر سانحه تصادف در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان جان خود را از دست داده اند که این موضوع لزوم رعایت نکات ایمنی را دوچندان می‌کند.

کد خبر 5452220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha