۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳

امام جمعه آران و بیدگل:

تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید و توسعه صنعت دانش بنیان است

تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید و توسعه صنعت دانش بنیان است

کاشان - امام جمعه آران و بیدگل گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید و توسعه صنعت دانش بنیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به سفر رئیس جمهور سوریه به امارات اظهار داشت: کشورهای مرتجع عربی باید از مقاومت درس بگیرند چراکه نتیجه مقاومت همیشه پیروزی است.

وی با بیان اینکه یمن هم در نهایت با لطف خداوند پیروز میدان نبرد با آل سعود است، ابراز داشت: رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه باعث افتخار ما هستند و جبهه مقاومت نشان داد که با توکل به خدا و اتکا به نیروی مردمی می‌توان هر قدرتی را شکست داد.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید و توسعه صنعت دانش بنیان است.

وی با اشاره به اینکه موضوعی که رهبر و مردم را غصه دار کرده است، مشکلات اقتصادی است، خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از این مشکلات عمل به فرمایشات و سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد مسائل این حوزه است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی با ارتباط با آمریکا و کشورهای غربی حل نمی‌شود، گفت: اگر این راه حل جواب داده بود کشورهایی مثل ترکیه و عربستان و امارات و دیگر کشورها حال نباید هیچ مشکلی در زمینه اقتصادی داشته باشند در حالی که اینگونه نیست.

وی با اشاره به اینکه تولید کارخانه نمی‌خواهد بلکه صنعت می‌خواهد، افزود: صنعت طراحی، پژوهش، دانشگاه و تحقیقات می‌خواهد تا با اتکا به این پژوهش‌ها محققان بتوانند مشکلات تولید را زیربنایی حل کنند.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به اینکه باید تولید ما به سمت صنعت برود، تاکید کرد: دولت هم باید بودجه بیشتری به موضوعات تحقیق و پژوهش اختصاص دهد.

کد خبر 5453413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha