۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۶

مسئول راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خبر داد؛

بازدید بیش از یک میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان

بازدید بیش از یک میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان

اهواز- مسئول راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بیش از یک میلیون زائر از نیمه دوم اسفندماه ۱۴۰۰ تاکنون به یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام و از این مناطق بازدید کردند.

سرهنگ ایمان ممبینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود ۲۱ یادمان دفاع مقدس در استان خوزستان اظهار کرد: به دلیل بهبود وضعیت کرونا و لغو محدودیت‌های سفر پس از گذشت ۲ سال از شیوع این بیماری، شاهد ورود چشمگیر زائران به این یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان از نقاط مختلف کشور در مقایسه با سال‌های گذشته هستیم.

وی درباره شیوه اعزام زائران به مناطق جنگی استان خوزستان بیان کرد: کاروان‌های راهیان نور به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ تعدادی از کاروان‌ها اقشار مختلف شامل دانشجویان، دانش آموزان و… و تعداد دیگری از آنها قشرهای مردم را از طریق بسیج محلات به این مناطق آورده می‌شوند.

سرهنگ ممبینی افزود: افرادی که به صورت شخصی به این مناطق می‌آیند به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ تعدادی از خودروهای شخصی سازماندهی می‌شوند و امکاناتی با هدف تسهیل حضور در یادمان‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و از محل‌هایی برای اسکان، وعده‌های غذایی با قیمت مناسب و… بهره مند می‌شوند، ضمن اینکه سایر افرادی که به صورت خودجوش به مناطق جنگی سفر می‌کنند، تسهیلات ارزان قیمت برای اسکان و… دریافت می‌کنند.

مسئول راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: استقبال زائران از یادمان شلمچه در شهرستان خرمشهر در مقایسه با سایر یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان بیشتر است.

کد خبر 5453454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha