۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

زیرساخت های هوشمندسازی اقدامات نیروی انتظامی تقویت شود

زیرساخت های هوشمندسازی اقدامات نیروی انتظامی تقویت شود

قم-مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با تاکید بر استفاده از فناوری‌ها در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: زیرساخت های هوشمندسازی اقدامات نیروی انتظامی می بایست ارتقاء یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی عصر سه شنبه در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: نیروی انتظامی می‌بایست رویکرد مردمی داشته باشد و رویکرد اجتماعی این نیرو می‌تواند موجب کسب اعتماد و اطمینان بیش از پیش مردم شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با تاکید بر استفاده از فناوری‌ها در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم ابراز داشت: زیرساخت‌های هوشمندسازی اقدامات نیروی انتظامی می‌بایست ارتقا یابد و در سالهای اخیر شاهد توجه خوب به این بخش بوده‌ایم که تسهیل گری کار مردم را در پی داشته است.

وی گفت: نیروی انتظامی نظم عمومی و امنیت جامعه را تأمین می‌کند و باید تلاش کرد این نیرو از سلامت اداری برخوردار باشد که در سالهای اخیر پیشرفت‌های خوبی در این عرصه را شاهد بودیم و نیروهای متعهد، مؤمن و خدوم در این نهاد مشغول فعالیت هستند.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف می‌بایست در موضوعات فرهنگی و اجتماعی به یاری نیروی انتظامی بیایند که گاهاً مشاهده می‌شود این نیرو به تنهایی این بخش از فعالیت‌ها را انجام می‌دهد لذا حوزه علمیه آمادگی خود برای مشارکت در عرصه‌های مختلف از جمله مباحث بصیرتی، علمی، تبلیغی را در کنار نیروی انتظامی اعلام می‌دارد که در این زمینه پیشنهاد می‌شود تفاهنامه ای کاربردی و عملیاتی بین حوزه و نیروی انتظامی منعقد و برنامه‌هایی برای ۵ سال آینده طراحی شود و دبیرخانه‌ای نیز اجرایی شدن آنان را دنبال کند.

در ابتدای این دیدار نیز سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط این نهاد در ایام نوروز ارائه کرد.

کد خبر 5455810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha