۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

۱۲ فروردین تجلی استقلال و آزادی‌خواهی ملت ایران است

۱۲ فروردین تجلی استقلال و آزادی‌خواهی ملت ایران است

زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: ۱۲ فروردین‌ماه به عنوان تجلی استقلال و آزادی‌خواهی ملت ایران است.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی، گفت: هدف از استقرار جمهوری اسلامی، حاکمیت ارزش‌های الهی و قرآنی بر همه شئون زندگی افراد جامعه است که ولی‌فقیه در این جامعه، ولایت امر و امامت امت را بر عهده دارد.

وی با یادآوری اینکه مردم ایران در ۱۲ فروردین ۵۸ استقلال خود را به اثبات رسانده و به همه ثابت کردند که به کسی برای تعیین نوع حکومت کشور خود، باج نمی‌دهند، اظهار کرد: این روز تجلی مشارکت و حضور باشکوه مردم انقلابی ایران برای انتخاب نوع حکومتی بود که برای رسیدن به آن، شاهد ایثار بسیاری از جوانان خود بودند.

ناصر تاکید کرد: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه تنها اراده ملت ایران بر تعیین سرنوشت خود را تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی به ارمغان آورد، بلکه این بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین نخستین تجلی مردم‌سالاری دینی در انتخابات است، عنوان کرد: با این انتخاب قانون اساسی آن از تصویب مردم گذشت. ۱۲ فروردین نقطه مکمل و متمم روز ۲۲ بهمن است که مردمی بودن و الهی بودن انقلاب و نظام را به اثبات می‌رساند.

ناصر با بیان اینکه حرکت قطار انقلاب به برکت خون شهدا هر روز در حال شتاب گرفتن است، افزود: اکنون که بیش از چهار دهه از آغاز این حرکت می‌گذرد، جمهوری اسلامی نه تنها تضعیف نشده، بلکه برخلاف برخی از انقلاب‌های جهان که با گذشت چند سال از اهداف اولیه خود دور می‌شود، توانسته است جایگاه خوبی در بین کشورهای آزادی‌خواه پیدا کند.

کد خبر 5456424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha