۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۵

مدیرکل تبلیغات استان ایلام:

دستاوردهای نظام در همه ابعاد برای مردم بیان شود

دستاوردهای نظام در همه ابعاد برای مردم بیان شود

ایلام-مدیرکل تبلیغات استان ایلام گفت: در جهاد تبیین باید دستاوردهای نظام در همه ابعاد برای مردم بیان شود تا فتنه دشمن خنثی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نجفی شامگاه چهارشنبه در دیدار با حسن بهرام نیا استاندار ایلام به همراه نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تلاش و اهتمام برای تحقق جهاد تبیین به عنوان یک تکلیف برای همه مسئولان، اظهار کرد: همه باید برای تحقق جهاد تبیین تلاش کنیم.

وی افزود: در جهاد تبیین باید دستاوردها نظام در همه ابعاد برای مردم بیان شود تا فتنه دشمن خنثی شود.

وی افزود: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری در مورد اثرگذاری خواص در جهاد تبیین، در ماه مبارک رمضان پیش رو ۱۶ گروه و قشر تأثیرگذار در نشست‌های جداگانه با حضور مسئولان ارشد استان در قالب رویداد گفتمانی به گفتگو درخصوص جهاد تبیین خواهند پرداخت.

نجفی اضافه کرد: همچنین نمایشگاه تخصصی جهاد تبیین در حاشیه این ۱۶ نشست برقرار خواهد شد.

وی وجود نیروهای کارآمد و با انگیزه را مهم‌ترین موتور محرکه هر مجموعه عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین عنصر تحول و پیشرفت یک سازمان در همه ابعاد و حوزه نیروی انسانی کارآمد و شایسته است.

وی با یادآوری تقدیر از فعالان مهرانی اربعین در سال گذشته، بیان کرد: سال گذشته مراسمی همزمان با سالروز میلاد امام حسن عسگری (ع) به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در مسجد جامع مهران برگزار که در این مراسم فعالان برگزیده ادارات شهرستان مهران و همچنین فعالان برگزیده مردمی حوزه اربعین مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 5456469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha