۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۳۶

معاون هلال احمر لرستان:

۳۶ هزار مسافر از خدمات بشردوستانه هلال‌احمر لرستان بهره‌مند شدند

۳۶ هزار مسافر از خدمات بشردوستانه هلال‌احمر لرستان بهره‌مند شدند

خرم آباد- معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۳۶ هزار مسافر از خدمات بشردوستانه این جمعیت در استان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جمشیدی شامگاه پنج شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: بیش از ۳۶ هزار مسافر تاکنون از خدمات بیست و دومین مرحله طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان در استان بهره‌مند شده‌اند.

جمشیدی اظهار کرد: بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان از بیست و ششم اسفند ماه سال گذشته در شهرهای مختلف لرستان به اجرا آمده که تاکنون در این زمینه خدمات مطلوبی به مسافران ارائه شده است.

وی افزود: در طرح نوروزی سال جاری ۹ پست فعال ایجاد شده که تا کنون قریب به ۵۰۰ نفر روز از اعضای جوانان در آن خدمات ارائه داده‌اند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از ۴ هزار نفر از خدمات اطلاع رسانی در زمینه کرونا و سلامت سفر بهره‌مند شده و به بیش از هزار و ۲۰۰ نفر نیز خدمات نقاط حادثه خیز و همچنین ایمنی در سفر ارائه شده است.

جمشیدی تصریح کرد: از دو هزار و ۴۰۰ نفر غربالگری، کنترل و سنجش سلامت مسافران نوروزی صورت گرفته است.

وی به پویش «بهرفت» و «نه به تصادفات جاده‌ای» اشاره کرد و افزود: با اقدامات فرهنگی اعضای جوانان قریب به ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از اقدامات فرهنگی آن بهره مند و همچنین بیش از ۲۷۰۰ نفر نیز از خدمات فضای دوستدار کودک برخوردار شدند.

جمشیدی به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در طرح خدمات بشردوستانه نوروزی اشاره کرد و گفت: در اطراف هر پست خیمه‌های نماز برای انجام فرایض دینی در نظر گرفته شده است که در طول روز پذیرای مسافران نوروزی است.

کد خبر 5456933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha