۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱

مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ارومیه برگزار می شود

مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ارومیه برگزار می شود

ارومیه – جمع خوانی قرآن کریم با حضور قاریان ملی و بین المللی در طول ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه ترتیل قرآن کریم همزمان با آغاز ماه پر فضیلت رمضان برای ختم یک جز از قرآن کریم در روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار خواهد شد.

قائم مقام مدیر صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در خصوص پخش این مراسم از صدا و سیمای مرکز استان گفت: به منظور بهره مندی افرادی که امکان حضور در این محفل نورانی را ندارند مراسم به شکل مستقیم و زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کامبیز خوشدلی با بیان اینکه صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با برنامه‌های ویژه‌ای به استقبال ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ رفته است، افزود: «رمضان عطری» با محوریت تبیین موضوعات شرعی و معرفی شهدای این ماه ویژه برنامه افطاری سیما است.

وی ادامه داد: برنامه زنده جمع خوانی از مصلی ارومیه، «سحر زمزمه سی» و «اذان نغمه سی» دیگر برنامه‌های معاونت سیمای صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در ماه مبارک رمضان است.

خوشدلی افزود: ویژه برنامه‌های (سحر، دعا، اجابت) یک ساعت مانده به اذان صبح، (بهار دل‌ها) در آستانه اذان مغرب و پخش ترتیل روزانه یک جز از کلام وحی بخشی از برنامه‌های معاونت صدای صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 5458245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha