۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹

امامی راد در صحن مجلس:

آمریکا باید تضمین دهد که از برجام خارج نمی‌شود

آمریکا باید تضمین دهد که از برجام خارج نمی‌شود

نماینده مردم چناران در مجلس گفت: آمریکایی‌ها باید پاسخگوی بدعهدی‌های خود باشند و تضمین دهند همه تحریم‌ها را رفع کنند و از برجام خارج نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امامی راد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: ترور شهید اصلانی در حرم مطهر امام رضا (ع) به دست یکی از عوامل استکبار و صهیونیست با هدف ایجاد تفرقه بین ایران و افغانستان را تسلیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: برای دو طلبه دیگر آرزوی سلامتی می‌کنم. روحانیت پرچمدار نظام و انقلاب هستند و همواره در مسیر انقلاب جانفشانی می‌کنند.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان بدانند ما با افغانستان قرابت دینی و مذهبی داریم. برادران افغانستانی در دوران دفاع مقدس از مرزهای ایران دفاع کردند و ما آن دوران را فراموش نخواهیم کرد. از وزارت کشور و اطلاعات درخواست می‌کنیم با عوامل این جنایت برخورد قاطع کنند.

امامی راد در ادامه گفت: درباره مذاکرات وین باید بگویم انتظار ما آن است در صورت توافق، خطوط قرمز نظام رعایت شود، عزت ملی حفظ شود و انتفاع اقتصادی برای ملت ما ایجاد شود.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید پاسخگوی بدعهدی‌های خود باشند، تضمین دهند که دیگر از برجام خارج نمی‌شوند. نباید به دنبال مکانیسم ماشه باشند و باید همه تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران را رفع کنند.

کد خبر 5460743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدروزبهانی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      4 0
      امریکا هرگز تعهد نمیده که خارج نشه از توافق،الانم دارن طرح ۳۰سالشون دنبال میکنن که با وقت کشی و بازی با برجام و فشار اقتصادی به مردم ایران ازدواج از بین بره و کم کم ملت ایران پیر بشه و بعد با یه ویروس و بیماری همه گیر ملت پیر رو نابود کنن