۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۲۶

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کاهش ۲۲درصدی سرقت در ایلام

کاهش ۲۲درصدی سرقت در ایلام

ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از کاهش ۲۲درصدی سرقت در ایلام خبر داد و گفت: آسایش و امنیت شهروندان از اهداف پلیس در نوروز ۱۴۰۱ در سطح استان ایلام بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر ظهر چهارشنبه به همراه جمعی از معاونان انتظامی استان در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: با برنامه ریزی و اقدامات پلیسی واجرای طرح‌های منسجم و تشکیل تیم‌های مبارزه با سرقت و همچنین تلاش شبانه روزی ماموران واحدهای اجرایی شاهد کاهش ۲۲ درصدی وقوع سرقت‌ها و افزایش ۹ درصدی کشفیات سرقت در ایام نوروز سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در سطح استان بودیم.

وی با بیان اینکه در زمینه وقوع سرقت‌ها، استان ایلام کمترین وقوع را در مقایسه با سایر استان‌ها داشته است، اضافه کرد: به منظور مبارزه قاطع با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیر را در قبل از عید نوروز با هدف آسایش شهروندان و مسافران نوروزی در سطح استان به مرحله اجرا گذشت.

سردار القاصی مهر خاطرنشان کرد: جمع آوری معتادان متجاهر و معرفی آنان به کمپ‌های ترک اعتیاد از دیگر اقدامات پلیس در راستای آماده سازی محیطی امن برای هم استانی‌های عزیز و مسافران نوروزی بود که این امر با همکاری و تعامل خوب پلیس با اداره بهزیستی استان صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه در ایام نوروز بالغ بر ۵۰۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده در امر پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و پیشگیری از جرائم اللخصوص سرقت فعالیت داشته‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد پلیس ایلام در این مدت در تمامی جرایم کاهشی بوده و این امر نتیجه تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی و همکاری خوب و سازنده مردم و مسئولان استانی است.

وی در پایان تصریح کرد: امینت خط قرمز پلیس است و سربازان ولایت در فرماندهی انتظامی استان ایلام در هر شرایطی با روحیه جهادی و انقلابی و با تمام وجود با اقتدار، تدبیر و برنامه ریزی در صدد برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان در سراسر استان هستند.

کد خبر 5460947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha