۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی خبرداد؛

تخصیص یک میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان برای پارکینگ خودروهای توقیفی

تخصیص یک میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان برای پارکینگ خودروهای توقیفی

بیرجند- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از تخصیص یک میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان در دو نوبت برای تأمین زمین مورد نیاز برای افزایش پارکینگ خودروهای توقیفی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر محمد رضا حسنی مقدم ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با ارائه گزارشی در باره خودروهای توقیفی اظهار کرد: با پی گیری های انجام شده در دو نوبت مبلغ یک میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان برای تأمین زمین مورد نیاز برای افزایش پارکینگ خودروهای توقیفی تخصیص یافت.

وی بیان داشت: در دو ماه آینده دو هکتار با نصب تجهیزات مورد نیاز به پارکینگ قبلی افزوده خواهد شد.

به گفته وی برای تجهیز ایستگاه‌های بازرسی علی آباد و سهل آباد هم ۴۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت و تقویت معبر مرزی هم در ردیف اعتباری ۱۴۰۱ قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اما با توجه به این که ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور قول تأمین اعتبار، تجهیز و پرداخت هزینه درمان معتادان را داده است هنوز مکان ماده ۱۶ در مرکز استان مشخص نشده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی تصریح کرد: با دستور استاندار باید مکانی برای این منظور مشخص شود و این در حالی است که بعضی از دستگاه‌ها با وجود دارا بودن مکان، در این باره همکاری نمی‌کنند.

حسنی مقدم ادامه داد: در زمینه اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در درح هرچند همه دستگاه‌ها به وظایف خود در این خصوص عمل کرده‌اند اما دانشگاه علوم پزشکی تاکنون نتوانسته نیروی مورد نیاز برای کلینیک مورد نظر را تأمین کند.

کد خبر 5461634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha