۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۳۱

سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد؛

لزوم لایروبی و آهک پاشی کانال‌های روباز شادگان

لزوم لایروبی و آهک پاشی کانال‌های روباز شادگان

شادگان- سرپرست فرمانداری شادگان گفت: لایروبی و آهک پاشی کانال‌های روباز در مناطق شهری و روستایی این شهرستان توسط شهرداران و بخشداران الزامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده عصر امروز شنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مقابله با کرونای شهرستان شادگان اظهار کرد: با توجه به گرم شدن تدریجی هوا و احتمال شیوع بیماری‌های روده‌ای یا التور و سرخک، لایروبی و آهک پاشی مناطق شهری و روستایی، جمع‌آوری مانداب‌ها و دفع نخاله‌های ساختمانی از سوی بخشداران و شهرداران با نظارت مرکز بهداشت این شهرستان امری الزامی است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین و اقناع افکار عمومی برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا گفت: تزریق دز سوم واکسن کرونا در شادگان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف باید با سرعت و شتاب بیشتری صورت بگیرد و گروه‌های هدف در اسرع وقت برای واکسیناسیون باید اقدام کنند.

وی افزود: رعایت اصول بهداشتی مانند ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی و تزریق دز سوم واکسن کرونا باید با تمام جدیت در جامعه رعایت شود تا گرفتار پیک‌های بعدی کرونا نشویم.

صالح زاده گفت: مراسم‌های مذهبی و اجتماعات مختلف در ماه رمضان باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان شادگان برگزار شود.

کد خبر 5463103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha