۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۲

توسط رسانه اندیشه و آگاهی «فکرت»؛

سلسله گفتگوهای ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود

سلسله گفتگوهای ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود

سلسه گفتگوهای ویژه ماه مبارک رمضان توسط رسانه اندیشه و آگاهی «فکرت» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله گفتگوهای ویژه ماه مبارک رمضان توسط رسانه اندیشه و آگاهی «فکرت» از ۱۹ فروردین تا اول اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

در این گفتگوهای آنلاین برخی از اساتید حوزه و دانشگاه از جمله حجج‌اسلام محمد کاشی‌زاده، مسلم محمدی، میثم زنجیرزن حسینی، صفدر الهی‌راد، مسلم گریوانی، محمدجواد موسوی، مهدی شجریان، محمدمسعود رحمانی، حامد شیواپور؛ حسن احمدی‌زاده، حامد پوررستمی، دانیال بصیر، ریحانه حقانی و زهره اخوان‌مقدم حضور دارند.

«ارتباط روزه و حق‌گرایی»، «مسئولیت‌پذیری اخلاقی و روزه‌داری»، «ماه رمضان و سلوک عرفانی»، «نقش مناجات در تهذیب جامعه و دوری از طغیان»، «مهارت‌های ارتقای معنوی»، «علی (ع)؛ قرآن ناطق و ناطق قرآن»، «مقایسه؛ از راهکاری مثبت برای رشد تا رویکردی مخرب آرامش»، «حکومت علوی و رضایت عمومی»، «نیایش از منظر روان‌شناسی دین»، «خانواده و آموزش فرهنگ روزه‌داری»، «نسبت تبیین وحی با تلقی تشبیهی تنزیهی از خدا»، «سیر تکامل انسان از رجب تا رمضان»، «عدالت علوی در تحق حکومت اسلامی»، «ارتباط ماه رمضان با سبک زندگی» از جمله موضوعات این سلسله گفتگوها هستند.

این سلسله گفتگوها از ۱۹ فروردین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ (ششم تا نوزدهم ماه رمضان) هرشب ساعت ۲۱ به صورت آنلاین در صفحه اینستاگرام «فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی» برگزار می‌شود.

کد خبر 5463817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha