۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲

فرماندار قرچک:

مردم قرچک برای مقابله با آسیب های اجتماعی مسئولان را همراهی کنند

مردم قرچک برای مقابله با آسیب های اجتماعی مسئولان را همراهی کنند

قرچک- فرماندار قرچک با اشاره به اینکه شهرستان از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است، گفت: مردم قرچک برای مقابله با آسیب های اجتماعی مسئولان را همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد عصر یکشنبه در نشست مشترک با معتمدان قرچک با اشاره به اینکه رفع بخش زیادی از معضلات و مشکلات شهرستان فقط به دریافت بودجه و اعتبارات دولتی ارتباط ندارد اظهار داشت: برای رفع این معضلات نیازمند کار جهادی، پیگیری مجدانه، خستگی‌ناپذیری و تعامل بین ادارات و همکاری مردم هستیم.

فاتحی نژاد با بیان اینکه قرچک با وجود روبرو بودن با مشکلات متعدد، از ظرفیت بالقوه مردمی نجیب، شریف و پای کار انقلاب برخوردار است گفت: ضروری است که مسئولان قدردان این همراهی باشند و از تمام لحظات و توان خود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنند.

فرماندار قرچک بیان کرد: از گروه‌های فعال مردمی می‌خواهیم تا در احصاء ظرفیت، فرصت، شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین در حوزه فرهنگ‌سازی مسائل مختلف و پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مسئولان را یاری کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از مسئولان و مدیران خواسته شده که در میان مردم حاضر شوند و موارد و مشکلات آن‌ها را بررسی کنند لذا در همین رابطه مدیران می‌توانند در زمان بیان مشکلات راه‌های برون‌رفت را نیز ارائه و با استفاده از این ظرفیت، مشکلات را رفع کنند.

کد خبر 5463920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha