۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۲۰

نشست مشترک وزرای راه ایران و قطر آغاز شد

نشست مشترک وزرای راه ایران و قطر آغاز شد

کیش - نشست مشترک وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی و وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر حول محور مذاکرات پشتیبانی ایران از جام جهانی در جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی و جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر که به منظور پیگیری نتایج سفر آیت الله رئیسی به قطر و پشتیانی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ به جزیره کیش سفر کرده اند، عصر یکشنبه مذاکرات خود را آغاز کردند.

وزیر راه و شهرسازی ایران در آغاز این نشست گفت: این سفر در راستای پیگیری سفر رئیس جمهور کشورمان به قطر انجام شده و آقای السلیطی پس از کیش به نقاط مختلف کشور از جمله شیراز و اصفهان و شمال کشور پس از ماه رمضان در راستای توافقات صورت گرفته انجام می شود.

وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر نیز گفت: حامل سلام امیر قطر به ملت ایران هستم و موضوعات مهمی در خصوص بین ۲ دولت بزرگ دوست ایران و قطر وجود دارد و برای مذاکرات مفصل تر آماده هستیم.

جزیره کیش در روزهای یکشنبه و دوشنبه میزبان وزرای راه ایران و قطر برای پیشبرد اهداف مشترک ۲ کشور در حوزه های مختلف است.

این سفر در پی دستور ویژه آیت‌الله رئیسی‌ رییس جمهور کشورمان برای بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری جام جهانی قطر و همچنین پیگیری دیدار وزیر راه و شهر سازی کشورمان با وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر در جریان سفر آیت الله رییسی به کشور قطر برنامه ریزی شده است.

کد خبر 5464019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha