۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۷

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون:

۱۵ تن کالای اساسی یارانه ای در کازرون کشف شد

۱۵ تن کالای اساسی یارانه ای در کازرون کشف شد

کازرون - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از کشف و ضبط ۱۵ تن کالای اساسی یارانه ای در بازرسی از ۲ انبار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رشیدی گفت: در راستای اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی، تعداد ۱۱۰ کیسه آرد یارانه ای، ۳۲ کیسه کود شیمیایی یارانه ای، ۸ تن نهاده دام یارانه ای و ۲۰ کیسه زغال کشف و ضبط شد.

وی افزود: این عملیات در راستای گشت مشترک بازرسی و نظارت بر بازار با حضور دستگاه‌های نظارتی و اجرایی شامل نمایندگان ادارات صمت، جهاد کشاورزی، غله، تعاونی روستایی، منابع طبیعی و اتحادیه نانوایی‌ها انجام شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای بررسی و سیر مراحل قانونی تحویل سیستم قضائی شد، تاکید کرد: با افرادی که در شرایط اقتصادی کنونی با احتکار و قاچاق کالا، زندگی و معیشت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند برابر مقررات به شدت برخورد می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون ادامه داد: قرارگاه تأمین امنیت غذایی با تشدید نظارت‌ها، برخورد با تخلفات صنفی شامل گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم عرضه و توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی را در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر 5464500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha