۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۵

دعوت دفتر تبلیغات حوزه از طلاب برای فعالیت تبلیغی در فضای مجازی

دعوت دفتر تبلیغات حوزه از طلاب برای فعالیت تبلیغی در فضای مجازی

معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی اطلاعیه‌ای از طلاب، جهت تبلیغ در فضای مجازی دعوت به عمل آورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی اطلاعیه‌ای از طلاب، جهت فعالیت تبلیغی در فضای مجازی دعوت به عمل آورده است.

شایان ذکر است حضور جریان‌ساز در فضای مجازی و همچنین ضرورت هم‌افزایی بین فعالان و گروه‌های فرهنگی فعال در فضای مجازی در بیانات رهبر معظم انقلاب، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه بعد از بازتعریف مأموریت‌ها و اهداف خود، از طلاب محترم دعوت به عمل می‌آورد با حضور فعال در عرصه مجازی، کنشگری سازنده‌ای داشته و با پیوستن به اجتماع فعالان رسانه‌های نوین در برنامه‌های این معاونت همراهی نمایند.

گفتنی است مبلغان و طلاب گرامی می‌توانند در در قالب «همراهی تخصصی» و «همراهی عمومی» تحت نظر معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به امر مقدس تبلیغ در فضای مجازی بپردازند.

علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی https://accounts.eshragh.ir/user/register اقدام نمایند.

کد خبر 5465122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha