۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۲۵

نماینده مردم اهواز در مجلس:

بی ثباتی باعث عقب ماندگی خوزستان شد/ زیرساخت‌های مدارس تقویت شود

بی ثباتی باعث عقب ماندگی خوزستان شد/ زیرساخت‌های مدارس تقویت شود

اهواز - نماینده اهواز در مجلس گفت: اینکه بشنویم خوزستان در کیفیت آموزش آخرین رتبه باشد، مایه شرمندگی و نشان از عقب ماندگی استان است به همین دلیل زیر ساخت مدارس استان باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم حسینی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: آن چیزی که در خوزستان به عنوان اولویت نیازمند آن هستیم، ثبات و استقرار نیروی سازمانی است و آموزش و پرورش از این قائده مستثنی نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس با تاکید بی ثباتی باعث عقب ماندگی خوزستان و تأخیر در پیشرفت و ارتقا در رتبه بندی شده است، افزود: اینکه بشنویم خوزستان در کیفیت آموزش آخرین رتبه باشد، مایه شرمندگی و نشان از عقب ماندگی استان است.

وی ادامه داد: طبق آمار اخیر رتبه خوزستان از ۳۱ به ۲۳ ارتقا پیدا کرد و قطعاً رتبه ۲۳ شایسته خوزستان نیست و نیاز است در حوزه آموزش و پرورش مدیریت جامع و توانمند و با اشراف کافی در استان داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: امروز در آموزش و پرورش خوزستان به وجود نیروهای توانمند و متخصص و استفاده از این نیروها و توانمندی مدیران در ارتقای شاخص‌های آموزشی نیازمندیم و بی شک این امر در ارتقای رتبه استان مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی بین مراجع اجرایی که با آموزش و پرورش ارتباط دارد می‌تواند راهگشا باشد، تصریح کرد: در زیرساخت‌های مدارس خوزستان مشکل وجود دارد و حوزه نوسازی مدارس باید به فکر تقویت زیرساخت‌ها و تجهیز مدارس استان باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: خوزستان به خوبی می‌تواند از سرانه مدارس استفاده کند چرا که استهلاک تجهیزات و نیروی انسانی در خوزستان بیشتر است.

کد خبر 5467139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha