۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴

امام جمعه داراب:

مسئولان اجرایی داراب خود را وقف مردم کنند

مسئولان اجرایی داراب خود را وقف مردم کنند

داراب- امام جمعه داراب گفت: مسئولان اجرایی شهرستان داراب باید خود را وقف مردم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه داراب بر لزوم صیانت از فضای مجازی و هوشیاری هر چه بیشتر مردم در این فضا تاکید کرد و افزود: بسیاری از وارونه نمایی‌های امروز فضای مجازی توسط اتاق فکر دشمن، برای ایجاد یاس و بدبینی دنبال می‌شود و عده‌ای مردم نیز حرف‌هایشان را به خاطر عدم تحقیق و پیروی از ظن و گمان می‌پذیرند.

وی اظهار کرد: امروز به برکت تشکیل دولت و مجلس انقلابی شاهد بالاترین وحدت مردم و مسئولین و دوستداران و نیروهای بسیجی و سپاهی و ولایی و نیروهای انتظامی هستیم.

خطیب جمعه داراب با بیان اینکه امروز همه خادم مردم هستند و وحدت مثال زدنی در بین مسئولین وجود دارند، تاکید کرد: مدیران و مسئولین شهرستان تعهد داده اند که شبانه روز خود را وقف خدمت کنند، خودشان نباید به حاشیه بروند و به حاشیه پردازان هم توجهی نکنند.

حجت الاسلام خسروی همچنین به نشست کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب پس از دو سال وقفه اشاره کرد و بیان داشت: پس از دو سال وقفه، در هفته گذشته، دیدار پرخیر و برکت مسئولین و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب بود که معظم له نکاتی راهگشا و راهبردی در حوزه مختلف ارائه فرمودند، که سرفصل‌های این فرمایشات برای آحاد مردم و مسئولین نقشه راه حیاتی و فصل الخطاب است.

امام جمعه داراب در بخش دیگری از خطبه‌های امروز خود اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن تابستان، بحران آب در شهرستان جدی است که لزوم برنامه ریزی دقیق مسئولین و صرفه جویی همه جانبه مردم، بیشتر از گذشته‌ها مورد نیاز است.

او یکی از راهکارها افزایش بهره وری و برنامه ریزی را استفاده از وسایل «کم آب بر» دانست.

کد خبر 5467580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha