۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۴۷

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان کرمانشاه خبر داد؛

حضور ۸ ورزشکار کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل

حضور ۸ ورزشکار کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل

کرمانشاه- رئیس هیات ناشنوایان کرمانشاه از حضور ۸ ورزشکار کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل خبر داد.

حامد دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات بیست و چهارمین دوره المپیک ۲۰۲۲ ورزش‌های ناشنوایان طی اردیبهشت ماه سال جاری در برزیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به کاروان اعزامی ورزشکاران ایران به مسابقات المپیک ۲۰۲۲ برزیل، افزود: تیم ملی ایران کاروانی ۷۵ نفر از ورزشکاران خود را در قالب هشت رشته ورزشی برای حضور در این مسابقات راهی برزیل خواهد کرد.

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع ۷۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۲۲ برزیل تعداد هشت ورزشکار کرمانشاهی شامل ۲ کشتی‌گیر، یک تکواندو کار، ۲ کاراته کار، ۲ جودو کار و یک فوتبالیست در این مسابقات حضور خواهند داشت.

دارابی با بیان اینکه ورزشکاران در حال حاضر در اردوهای آمادگی نیم ملی به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: اردوهای آماده‌سازی تیم ملی المپیک از سال گذشته آغاز شده و تا اردیبهشت ماه و زمان برگزاری مسابقات در برزیل ادامه داشته و در حال حاضر نیز هر هشت ورزشکار کرمانشاهی در اردوهای آماده‌سازی به سر می‌برند.

وی با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران اعزامی، تاکید کرد: در هفته گذشته ششمین مرحله اردو تیم ملی کشتی آزاد در کرمانشاه به پایان رسید که با نظر سرمربی و اعضای تیم ملی کشتی بهترین اردوی آماده سازی در استان کرمانشاه برای ورزشکاران رقم خورده است.

کد خبر 5467762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha