۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۵۰

رئیس اداره راهداری الیگودرز:

۳۸ کیلومتر از حریم راه‌های الیگودرز پاک‌سازی شد

۳۸ کیلومتر از حریم راه‌های الیگودرز پاک‌سازی شد

الیگودرز- رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای الیگودرز گفت: ۳۸ کیلومتر از حریم راه‌های این شهرستان پاک‌سازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس عباسی شامگاه شنبه در این رابطه به رسانه‌ها گفت: با توجه به ضرورت پاکسازی و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی در طرح نوروزی، در قالب این طرح بیش از ۳۸ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان الیگودرز پاکسازی شد.

وی اظهار داشت: نصب ۵۸ عدد جداکننده (استوانه ایمنی)، تسطیح و رگلاژ شانه محورهای اصلی الیگودرز-خمین و الیگودرز- اصفهان و محور فرعی الیگودرز به شول‌آباد جمعاً به طول ۶۳ کیلومتر، نصب سه عدد سرعتکاه در محورهای اصلی از جمله محور سه‌راهی شول‌آباد در طول طرح انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز افزود: شست‌وشوی علائم ایمنی جاده‌ای در محورهای اصلی و فرعی به طور مستمر، لکه‌گیری و چاله‌گیری با آسفالت سرد به میزان ۵۰ تن و تسطیح شانه به طول شش کیلومتر از دیگر اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: نصب ۱۲ عدد بنر اطلاعاتی در ورودی شهر و کمربندی شهید شمس، خط کشی محور اصلی با همکاری اداره ایمنی راه و حریم و اخطار به متجاوزان حریم راه به تعداد ۱۹ مورد نیز در طول طرح نوروزی صورت گرفته است.

عباسی اظهار داشت: در راستای نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی کالا و مسافر در ایام نوروز با برقراری گشت‌های کنترلی مشترک با پلیس راه موفق به شناسایی یک فقره تخلف اضافه تناژ، دو فقره تخلف ناوگان اتوبوسی از طریق سامانه سپهتن، سه مورد تخلف عدم حضور مدیر فنی در شرکت‌های حمل و نقل و تعداد هشت فقره بار فاقد بارنامه شدیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز افزود: متخلفان به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شدند.

کد خبر 5468539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha