۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۳۶

فرمانده ناوگان شمال: 

۲۹ فروردین روز رونمایی از عزت و صلابت ارتش است

۲۹ فروردین روز رونمایی از عزت و صلابت ارتش است

رشت- فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه امروز ارتش بدون وابستگی نیروی انسانی و تجهیزات در اوج قدرت است، گفت: ۲۹ فروردین روز رونمایی از عزت و صلابت ارتش است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناخدا یکم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین با اشاره به اینکه ارتش اولین بازوی جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند بود، اظهار کرد: امام راحل با شناختی که از نیروهای ارتش داشتند طی پیامی تاریخی، روز ۲۹ فرودین را روز ارتش اعلام و بر ضرورت انسجام و همبستگی همه نیروهای مسلح تاکید کردند.

وی افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه بخش‌های زمینی و هوایی و دریایی در دوران دفاع مقدس دوشادوش برادران پاسدار و بسیجی خود به دفاع از نظام پرداخته و ۳۸۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا، با ارتقای توان رزمی همواره در راه تأمین امینت مرزهای کشور آماده است.

ناخدا یکم سعادت ادامه داد: آموزش نیروهای متخصص با استفاده از اساتید باتجربه، بازسازی و بهسازی تجهیزات و ادوات نظامی همواره در دستور کار بوده و امروزه بدون هیچ وابستگی به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات بر توان رزم و اقتدار خود می‌افزاید.

وی تصریح کرد: ارتش مفتخر به دریافت عنوان مردمی و مکتبی بودن از سوی رهبر معظم انقلاب است و امروزه علاوه بر روح ایمان و مجاهدت و تقوا، فداکاری برای مردم در ارتش وجود دارد.

ناخدا سعادت همچنین گفت: حضور به موقع در مواقع لزوم برای امداد و کمک رسانی در حوادث غیر مترقبه و تلاش ارتشیان در مقابله با ویروس کرونا با ساخت بیمارستان‌های جدید و تجهیز مراکز درمانی و همچنین تهیه کمک‌های مومنانه برای نیازمندان تنها بخشی از اقدامات ارتش برای مردم است.

فرمانده ناوگان شمال تصریح کرد: دریادلان ارتش در این ناوگان همچون سایر برادران ارتشی به عنوان فداییان ملت تحت فرمان رهبری همانند پیشینیان، تمام قد آماده جانفشانی در راه میهن اسلامی هستند.

کد خبر 5469586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha