۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۱

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش:

راه اندازی خط تولید بالگرد داخلی/ راه شهید سلیمانی ادامه دارد

راه اندازی خط تولید بالگرد داخلی/ راه شهید سلیمانی ادامه دارد

کرمان - فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش از راه اندازی خط تولید بالگرد داخلی خبر داد و گفت: تا پایان سال شاهد تولید بالگرد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان ظهر دوشنبه در مراسم رژه روز ارتش در کرمان اظهارداشت: هر روز بر قابلیت‌ها و خود کفایی ارتش افزوده می‌شود و هم اکنون شاهد ایجاد خط تولید بالگرد در کشور هستیم و تا پایان سال جاری بالگرد تولید داخلی عرضه خواهد شد.

وی عنوان کرد: اوج اقتدار ارتش همراه با خودکفایی و خود اتکایی از ثمرات انقلاب اسلامی و اعتماد به جوانان است و این ارتش یکی از بازوان ولایت و در خدمت نظام اسلامی است.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش بیان کرد: توانمندی ارتش و نیروهای مسلح موجب شده است که دشمن حتی فکر تجاوز به کشور را به ذهنش راه نمی‌دهد چون می‌داند پاسخی بسیار کوبنده را دریافت می‌کند.

وی عنوان کرد: در سراسر خطوط مرزی یگان‌های آماده ارتش مستقر است و با هوشیاری وضعیت مرزها و تحرکات دشمنان را رصد می‌کند.

امیر غلامعلیان افزود: خدا را شکر متکی بر فن آوری های داخلی هستیم و همه تجهیزات مورد نیاز و پیشرفته را در داخل کشور تولید می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اگر دشمن کوچک‌ترین اشتباهی مرتکب شود مانند پتک بر سرشان فرود می آئیم و پاسخش بسیار سخت و پشیمان کننده می‌دهیم.

کد خبر 5469909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      0 0
      تولید بالگرد داخلی وقتی معنی پیدا میکنه که در همه استان ها و شهرهای کشور بالگرد عملیاتی برای امداد رسانی و کمک به مصدومان و تصادفات جاده ای، حاضر و محیا باشد. نه اورژانس و حلال احمر برای کمک به بیماران و مصدومان از نبود بالگرد گله کنند...
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      0 0
      عالی، تولید بالگرد استراتژیک است
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      0 0
      عالی، تولید بالگرد استراتژیک است