۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

مخبر:

رأی مردم بسیار مهم است

رأی مردم بسیار مهم است

سرپرست ریاست جمهوری گفت: امیدواریم ان‌شاءالله مردم عزیزمان تصمیم بگیرند و در انتخابات شرکت کنند، زیرا رأی آنان بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر در حاشیه افتتاح ۴۲ طرح آب و برق در استان‌های اردبیل، کرمان، هرمزگان و مرکزی، طرح جهاد آب‌رسانی در ۲۶ استان و ۸۱۴ روستای کشور به ارزش ۳۸ هزار میلیارد تومان که در وزارت نیرو برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت دولت، انجام شده و هنوز طرح‌هایی که در حد ۸۰ تا ۹۰ درصد است و در چند ماه آینده به نتیجه می‌رسد، چند برابر طرح‌هایی خواهد بود که تاکنون افتتاح شده است.

سرپرست ریاست جمهوری تصریح کرد: کارهای دراز مدت، زمان‌بر است و در دولت‌های بعد با پیگیری که انجام می‌شود، به نتیجه خواهد رسید.

مخبر، همچنین درباره انتخابات، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، شرکت در این عرصه، هم ضرورت سیاسی و شرعی و هم تکلیف قانونی است که مردم بیایند در سرنوشت خود شریک شوند.

سرپرست ریاست جمهوری اظهار داشت: دو موضوعی که حضرت آقا فرمودند، یکی مشارکت بالا است که با امنیت، استقلال و اقتدار کشور، رابطه جدی دارد و امیدواریم ان‌شاءالله مردم عزیزمان تصمیم بگیرند و شرکت کنند، زیرا رأی آنان بسیار مهم است؛ یکی هم فرمودند که مردم، فرد اصلح را انتخاب کنند.

کد خبر 6149340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha