۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹

در آذربایجان غربی؛

۵میلیارد تومان امسال برای باسازی عتبات عالیات جذب می شود

۵میلیارد تومان امسال برای باسازی عتبات عالیات جذب می شود

ارومیه - مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود امسال ۵ میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات در استان جذب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن حسینی ظهر سه شنبه در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: ۳ میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان در سال گذشته برای بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی جذب شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، ۱۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد و پیش بینی می‌شود این میزان در سال جاری به بیش از ۵ میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به اینکه در نجف اشرف بازسازی و توسعه حرم امیرالمومنین امام علی (ع) به اتمام رسیده و در مردادماه امسال صحن حضرت زهرا (س) به تولیت حرم امیر المومنین علی (ع) تحویل داده می‌شود، گفت: در کربلای معلی صحن امام حسن مجتبی (ع) نیز کلنگ زنی شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در دیدار با گفت: باید مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف در این زمینه وارد کار شوند تا مردم نیز بیش از پیش برای مشارکت در این زمینه ترغیب و افزایش ۱۱۰ درصدی مشارکت مردم استان در بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته تشویق شوند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: باید از تجربیات استان‌های دیگر برای جذب مشارکت‌های مردمی و خیران استفاده کرد تا راهکارهای جدید و. نوینی در این زمینه ارائه شود.

غلامحسین عماری فرماندار ارومیه نیز در این جلسه بر آمادگی فرمانداری جهت عملیاتی کردن سیاست‌ها و راهبردهای ستاد بازسازی عتبات عالیات برای تقویت و افزایش جذب کمک‌های مردمی در این زمینه تاکید کرد.

خوشدلی قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر فرهنگ سازی کمک به بازسازی عتبات عالیات استان و توسعه مشارکت‌های مردمی در این زمینه تاکید کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز استان آمادگی دارد مستندها و برنامه‌های مختلفی در خصوص عملکرد ستاد بازسازی و اقداماتی که در این زمینه انجام شده تهیه و پخش کند.

کد خبر 5470912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha