۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۴۶

معاون نوسازی مدارس کشور مطرح کرد؛

ایجاد عدالت آموزشی با کمک خیرین مدرسه‌ساز در کشور

ایجاد عدالت آموزشی با کمک خیرین مدرسه‌ساز در کشور

خرم‌آباد- معاون سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: این سازمان با کمک خیرین مدرسه‌ساز زمینه ایجاد عدالت آموزشی در کشور را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شهری امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: خیرین همیشه باعث برکات بوده‌اند و نوسازی مدارس که خادم نظام تعلیم و تربیت بوده است با کمک خیرین مدرسه ساز زمینه ایجاد عدالت آموزشی را فراهم کرده است.

وی افزود: باید یاد حافظی، بزرگ مردی از سرزمین پر افتخار لرستان که سردمدار حرکت خیرین در کشور بود را گرامی بداریم.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس کشور به اهمیت تعلیم و تربیت از دیدگاه دانشمندان اشاره کرد و گفت: دانشمندان اعتقاد دارند که اگر بخواهید آینده جامعه‌ای را پیش بینی کنید باید ببینید وضع فعلی تعلیم و تربیت در آن جامعه چگونه است.

شهری گفت: فضای آموزشی باید به عنوان زیر ساخت آماده بشود که در آن تعلیم و تربیت رشد و نمو پیدا کند.

وی تصریح کرد: مجموعه نوسازی مدارس کشور افتخار دارد که موجب ساخت مدارسی با نشاط، مستحکم و ایمن شده و این صحبت بنده به هیچ وجه در قالب ادعا مطرح نمی‌شود بلکه بازنمود قضاوت جامع و قضاوت نهادهای بین المللی است.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس کشور افزود: در دو سال اخیر در بحث مدارس ایمن، معاون سازمان ملل اعلام کرد: اقدامات جمهوری اسلامی ایران در بازسازی و نوسازی و استحکام سازی بی نظیر است که این افتخار برای سازمان نوسازی کشور ثبت شده است.

شهری تصریح کرد: امروز مطالبه مقام معظم رهبری از ما تأمین فضای آموزشی در حد فضای طیبه است و مدرسه مورد انتظار مدرسه‌ای است که تمام ساعت زیستی، اجتماعی، تندرستی و … را در بر گرفته باشد.

کد خبر 5471180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha