۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۱۰

امام جمعه بجنورد:

رویکرد نظام اسلامی محرومیت زدایی است/ مسئولان باید جهادی عمل کنند

رویکرد نظام اسلامی محرومیت زدایی است/ مسئولان باید جهادی عمل کنند

بجنورد- امام جمعه بجنورد رویکرد کلی نظام جمهوری اسلامی را محرومیت زدایی و توجه به روستاها دانست و گفت: خدمات خوبی به روستاها داده شده اما مسئولان باید جهادی عمل کنند تا مشکلات کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر چهار شنبه در دیدار مسئولان بنیاد مسکن خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: به ثمر رسیدن ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی ناشی از زلزله سال گذشته در گرمه و جاجرم حرکتی جهادی بود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تاکید دولت برای تأمین مسکن اقشار مختلف، گفت: دولت بنا دارد تا سالانه یک میلیون واحد مسکونی در شهرها و روستاهای سطح کشور بسازد که این اقدام بسیار ارزشمند و البته سخت است لذا نیاز به هم افزایی و همکاری دستگاه‌ها دارد.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، برآمده از اراده و فرمان حضرت امام (ره) و مولود انقلاب اسلامی است که در چهار دهه گذشته، خدمات خوبی به مردم در روستاها داده است.

وی افزود: خدمات این بنیاد در مقاوم سازی و بازسازی‌ها و نیز اجرای طرح هادی و بهسازی محیط روستا باید به مردم معرفی و در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه خدمات نظام به مردم باید بیان شود تصریح کرد: پیش از انقلاب توجه مناسب به روستاها نشده بود اما به برکت انقلاب شاهد توسعه و آبادانی در این مناطق هستیم، البته مردم مطالبه گر شده و خوشبختانه نظام اسلامی هم پاسخگو است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: رویکرد نظام اسلامی، محرومیت زدایی است و البته مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انقلاب شاهد تلاش مسؤولان جهادی برای محرومیت زدایی در جامعه هستند.

کد خبر 5471950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha