۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

رسالت امروز سازمان تبلیغات اسلامی مردمی سازی تبلیغ است

رسالت امروز سازمان تبلیغات اسلامی مردمی سازی تبلیغ است

قزوین – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین رسالت اصلی این سازمان را مردمی سازی تبلیغ دانسته و عنوان کرد: دنبال تصدی گری در حوزه تبلیغ نیستیم.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام زهرایی در دیدار با منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین که ظهر پنجشنبه انجام شد اظهار کرد: رسالت امروز سازمان تبلیغات اسلامی مردمی سازی تبلیغ است.

وی با بیان اینکه دنبال تصدی گری در حوزه تبلیغ نیستیم و تلاش کردیم گروه‌ها و افراد مؤثر مردمی عملیات کنند افزود: به معنای واقعی تلاش کرده‌ایم جریانات تبلیغی و اجتماعی جریان مردمی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: باید مردم را دخیل کنیم تا ایده‌هایی را که دارند به عمل برسانند.

وی بیان کرد: در حوزه تبلیغات شهری نیز این اقدام می‌تواند انجام شود و می‌توان از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد.

حجت الاسلام زهرایی اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های تبلیغات شهری در کنار مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی برای برخی پویش‌های ملی همچون تزریق امید نیز استفاده کرد.

وی یادآور شد: در حوزه فضاسازی سطح شهر در کنار سازمان زیبا سازی هستیم و می‌توانیم در ارائه طرح‌های به روز و خوب کمک باشیم.

محمد منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نیز در این دیدار عنوان کرد: برای تبلیغ و فضاسازی شهر نیازمند مشارکت همه مردم و اقشار هستیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه از سوی دستگاه‌ها رغبتی برای فضاسازی محیط دستگاه نیست، بیان کرد: هیئت‌های مذهبی در فضاسازی سطح شهر می‌توانند کمک خوبی باشند.

این مسئول در پایان از توزیع بیش از ۱۰ هزار متر ریسه مشکی در سطح شهر برای ماه رمضان خبر داد و یادآور شد: نصب المان‌های متفاوت و متناسب با فضای ماه رمضان و همچنین طاق نصرت از دیگر اقداماتی بوده که در سطح شهر به مناسبت ماه رمضان انجام شده است.

کد خبر 5472599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha