۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۳۷

آقامیری مطرح کرد؛

استراتژی شورای شهر تهران حمایت صد در صدی از زاکانی است

استراتژی شورای شهر تهران حمایت صد در صدی از زاکانی است

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه استراتژی ما در برابر آقای زاکانی حمایت صد درصدی است، گفت: موفقیت وی نشان از پیشرفت تهران دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری در در تذکر پیش از دستور شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: چند روزی است دشمنان کشور به دنبال ضربه زدن به نظام هستند و از آن با عنوان وارد کردن سیسمونی کودک توسط دختر رئیس مجلس یاد می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: این خانواده با چهار چمدان رفته‌اند و با پنج چمدان بازگشته اند و دو جوان در دوران سفر خود چند قلم سیسمونی هم خریداری کردند؛ استفاده از کالای ایرانی بسیار خوب است اما در سفر چند قلم سوغاتی نیز خریداری می‌شود.

وی گفت: اگر این خانواده به دنبال این بودند که از گیت مخصوص بروند کسی موضوع را متوجه نمی‌شد اما آن‌ها به‌صورت عادی به این سفر رفتند و این عقده‌ها از کجا می‌آید؟

آقامیری ادامه داد: نمی‌توانند به عملکرد این نیروی انقلابی خدشه وارد کنند و به سیسمونی و خرید خانواده او خرده می‌گیرند من بسیار ناراحت شدم که عده‌ای از فرهنگیان در تجمع خود این سیسمونی را دست‌مایه خود کردند مشکل فرهنگیان را درک می‌کنیم و مجلس به دنبال حل آن است اما نباید حواشی و تهمت‌ها دامن زد.

آقامیری گفت: تجربه چندین دهه گذشته نشان می‌دهد هرگاه جبهه انقلاب یکدست می‌شوند چنین اتفاقاتی و چنین تهمت‌هایی در کشور مطرح می‌شود امروز عملکرد آقای قالیباف را در کشور می‌بینیم.

عضو شورای شهر تهران گفت: آیا تاکنون اقدامات آقای قالیباف اقداماتی دادگاهی شده است؟ وی بزرگ‌تر از آقای هاشمی نیست اما فرزندان آقای هاشمی محاکمه شدند هر روز نوبت به یکی از مسئولان می‌رسد و حتی دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به آقای زاکانی هم هستند و هزاران حرف به آقای زاکانی می‌بندد و وی نمی‌تواند داماد خود که فردی عالم است را وارد شهرداری کند.

وی با بیان اینکه استراتژی ما در برابر آقای زاکانی حمایت صد درصدی است، گفت: موفقیت وی نشان از پیشرفت تهران دارد و اگر مردم خوشحال باشند رهبری نیز خوشحال می‌شوند. من می‌خواهم بدانم دشمنان از این پرده دری‌ها چه فوایدی می‌برند.

کد خبر 5473790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha