۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷

سرپرست شرکت غله آذربایجان غربی:

نقشه راه جامع در حوزه آرد و نان آذربایجان غربی تدوین شود

نقشه راه جامع در حوزه آرد و نان آذربایجان غربی تدوین شود

ارومیه - سرپرست مدیریت شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی بر لزوم تدوین نقشه راه جامع در حوزه آرد و نان استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید زینالی ظهر سه شنبه در جلسه قرارگاه تأمین امنیت غذایی استان که با محوریت بررسی مشکلات حوزه آرد و نان برگزار شد، افزود:: عمده دلیل تخلفات مربوط به واحدهای نانوایی مربوط به واحدهای اجاره‌ای که بدون داشتن پروانه فعالیت مشغول به کار هستند که نیاز است این وضعیت ساماندهی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت گندم و نان برای مصرف‌کننده هیچ تغییری پیدا نکرده است و در صورت افزایش قیمت به واحدهای نانوایی اطلاع رسانی می‌شود.

زینالی اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مصرف نان لواش در بین شهروندان کاهش یافته و مصرف نان روغنی و سنگک افزایش یافته است که بعد از ماه رمضان این روند به حالت اولیه بازخواهد گشت.

نایب رئیس قرارگاه تأمین امنیت غذایی آذربایجان غربی نیز در این جلسه از تشکیل ۲ هزار و ۱۰۲ مورد پرونده تخلف برای واحدهای صنفی نانوایی به ارزش ۱۶ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال در سطح استان از زمان تشکیل قرارگاه امنیت غذایی تاکنون خبر داد.

محمد علی رحیمی افزود: در حوزه آرد و نان به تعداد ۱۶ هزار و ۱۷۲ مورد بازرسی و نظارت از واحدهای نانوایی صورت گرفته است که بیشترین آمار بازرسی‌ها مربوط به شهرستان‌های میاندوآب، ارومیه، سلماس و خوی است.

کد خبر 5475766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha