۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیل خبر داد؛

تصویب ۶۳ طرح مبارزه با آسیب های اجتماعی در اردبیل

تصویب ۶۳ طرح مبارزه با آسیب های اجتماعی در اردبیل

اردبیل- مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۶۳ طرح مبارزه با آسیب های اجتماعی و فرهنگی پس از بررسی طرح های ارسالی مورد تصویب قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله بحرالعلومی عصر چهارشنبه در نشست توجیهی مؤسسات مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در اردبیل، اظهار کرد: ۶۳ طرح مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی پس از بررسی طرح‌های ارسالی به کمیته در استان اردبیل توسط ۲۸ مؤسسه مورد تصویب قرار گرفته است.

وی افزود: در نیمه اول سال، این طرح‌های تصویب شده در خصوص رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح استان اردبیل اجرا خواهد شد که امیدواریم شاهد رفع برخی مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی در سطح استان باشیم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: مؤسسات فرهنگی و هنری از جایگاه مهم و پراهمیتی برخوردار است که در روند اجرای برنامه‌ها، هر چقدر این مؤسسات توانمند باشند قطعاً برنامه‌های کیفی را شاهد خواهیم بود.

بحرالعلومی ادامه داد: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های فرهنگی و هنری با مؤسسات بسیار مهم و حائز اهمیت است و در این خصوص همکاری‌های دو طرفه لازم و ضروری است.

کد خبر 5476898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha