۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۲

مهر گزارش می دهد؛

مردم اردستان خواستار آزادی قدس شریف شدند

مردم اردستان خواستار آزادی قدس شریف شدند

اردستان-مردم روزه‌دار اردستان با حضورپرشور خود در راهپیمایی روز قدس، برگ زرینی را در دفتر پر افتخار این شهرستان ثبت کردند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها-‌علیرضا صفاری فر: هرساله مردم ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با برپایی راهپیمایی عظیمی انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کردند.

مردم انقلابی شهرستان اردستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در لبیک به فرمان امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و در عمل به فرمایشات امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب؛ امروز با زبان روزه و ضمن لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای جدید در تاریخ پرافتخار این شهرستان خلق کردند.

مردم اردستان خواستار آزادی قدس شریف شدند

مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند، راه و رسم آزادی خواهی را به تأسی از مولایشان امام حسین (ع) ادامه می‌دهند و هدف خود را نیز پیروزی قدس می‌دانند.

حمید از شهروندان اردستانی که پلاکاردهای متعددی نیز در دست دارد، در این ارتباط به خبرنگار مهر، می‌گوید: حضور مردم با زبان روزه در راهپیمایی جهانی روز قدس موجبات ناامیدی دشمنان را رقم می‌زند.

مردم اردستان خواستار آزادی قدس شریف شدند

وی ادامه می‌دهد: اتحاد و همدلی میان مردمان کشورهای اسلامی باعث می‌شود دشمنان در راه رسیدن به اهداف خود ناکام شوند و نقشه‌های آن‌ها از بین برود.

شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال نیز همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و خائنین منطقه و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس است.

مردم اردستان خواستار آزادی قدس شریف شدند

مردم شهرستان اردستان از هرنوع قشری از قبیل پیر و جوان، کارمند و کارگر، فرهنگیان و دانش آموزان و سایر اقشار مردم در این اجتماع عظیم حضور دارند و بر وحدت امت اسلامی تاکید می‌کنند.

امروز حضور پرشور مردم در راهپیمایی امید پیروزی را در دل مردم مظلوم فلسطین زنده خواهد کرد و حماسه این حضور تا ابد در صفحات تاریخ بشریت حک خواهد شد.

مردم اردستان خواستار آزادی قدس شریف شدند

مهدی از دیگر شهروندان اردستانی است که با خانواده پای در این میدان مقدس دفاع از مردم فلسطین نهاده است، وی به خبرنگار مهر می‌گوید: امروز مردم مؤمن و روزه‌دار اردستان لبیک‌گویان به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ندای آزادی قدس را سر دادند.

مردم اردستان خواستار آزادی قدس شریف شدند

وی افزود: در این شرایط وظیفه ماست که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم و هدفمان رهایی و آزادی قدس باشد.

مهدی تاکید می‌کند: از سال ۴۲ که امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کردند، مسئله قدس و آزادی مسجد الاقصی به عنوان یکی از محورهای زیربنایی انقلاب اسلامی مطرح بوده است و رهبر معظم انقلاب نیز بر اساس همین اصول و تفکر حضرت امام (ره) این مسیر را ادامه دادند و پیش بینی کردند تا کمتر از ۲۵ سال آینده، رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

راهپیمایی مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه اردستان از مسیر میدان امام خمینی (‌ره) آغاز شد و سپس در محل برگزاری نمازجمعه به پایان رسید.

کد خبر 5478333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha