۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳

فرماندار دشتی:

روند فرو پاشی اسرائیل آغاز شده است

روند فرو پاشی اسرائیل آغاز شده است

بوشهر- فرماندار دشتی با بیان اینکه روز قدس روز آرمان فلسطین و روز نفرت از تمام حامیان صهیونیست است گفت: روند فرو پاشی اسرائیل آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر خورموج از حضور استکبار ستیز و ظلم ستیز مردم دشتی در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ظهور خود یکی از تأثیر گذار ترین انقلاب‌های دوران معاصر بود.

وی افزود: انقلابی که بواسطه آن تمام دنیا و جهان استکبار به خود لرزید و مظلومان عالم به آن مباهات کردند و ظلم ستیزان عالم از آن الگو گرفتند و شاید یکی از نشانه‌های بارز آن شجاعت و دلیری بود که به فرزندان فلسطین در مبارزه با صهیونیست داده شد.

بحرانی ادامه داد: آن روزی که اسرائیل ندای از نیل تا فرات سر داد تمام جبهه اسلام شاید به نوعی متزلزل شد.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب که رژیم صهیونیست به جهت میل به شعار خود گوشه گوشه دنیای اسلام را گرفت و تحت تجاوز و سیطره خود قرار داد به نوعی که هنوز که هنوز است بخشی از جامعه اسلامی و دنیای اسلام در اختیار این متجاوز است.

بحرانی خاطر نشان کرد: اسرائیل به این فکر بود که تمام دنیای اسلام را در سیطره خود قرار دهد و اگر نبود پیروزی انقلاب اسلامی شاید اکثر دنیای اسلام تسلیم شده بودند.

فرماندار دشتی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و همراهی ایران با فلسطین و آرمان‌های فلسطین اسرائیل را مأیوس کرد.

وی افزود: شعار نابودی اسرائیل از آن زمانی که امام (ره) فرمان روز قدس را صادر کردند بنا نهاده شد و آن روز بود که دنیای غرب و صهیونیست متوجه شدند که صدای انقلاب اسلامی چگونه آنها را تهدید می‌کند.

بحرانی خاطر نشان کرد: آنها فکر می‌کردند انقلاب اسلامی به مانند همه انقلاب‌ها که در طول تاریخ اتفاق افتاده بود یک روز خود به خود از مسیر اصلی منحرف خواهد شد اما این گونه نبود.

وی یادآور شد: دشمن فتنه کرد، جنگ به راه انداخت و بهترین عزیزان ما را ترور کرد تا ایران و اسلام از مسیر خود خارج کند.

بحرانی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی حرف اول در مبارزه با ظلم و ستم می‌زند؛ گفت: بعد از پیروزی انقلاب و حماسه آفرینی انقلاب اسرائیل و دنیای استکبار به فکر دیگری رفتند تا موقعیت خود را حفظ کنند تا راه مبارزه مجدد را پیدا کنند.

وی اظهار کرد: در چند سال اخیر نبردهای صورت گرفته با اسرائیل با پیروزی مقاومت روبرو شد و اسرائیل که از گنبد آهنین خود در دفاع از خود می‌بالید در برابر موشک‌ها توان مقاومت نداشت.

بحرانی یادآور شد: امروز روند فرو پاشی اسرائیل آغاز شده است و به فرموده مقام معظم رهبری ۲۵ سال آینده اسرائیل را نخواهید دید.

وی گفت: روز قدس روز حیات مجدد اسلام و هشدار به ابر قدرت‌ها است که آماده باشید که چنان چه پا از گلیم خود دراز کنید در برابر ایران اسلامی و دنیای اسلام به نصرت خدا به زباله دان تاریخ خواهید پیوست.

بحرانی افزود: روز قدس روز رستاخیز جهت استکبار ستیز ی و روز آرمان فلسطین و روز نفرت از تمام حامیان صهیونیست است.

کد خبر 5478590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha