۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸

امام جمعه بسطام:

مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی تنها راه مردم فلسطین است

مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی تنها راه مردم فلسطین است

شاهرود- امام جمعه بسطام گفت: مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی به خوبی دریافتند که تنها راه شکست اسراییل، مقاومت و صبر در مقابل رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی نسب در خطبه‌های آخرین نماز جمعه ماه رمضان سال جاری به میزبانی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) شهر بسطام ضمن تشکر از حضور پرشور مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی به خوبی دریافتند که تنها راه شکست، مقاومت و صبر در مقابل رژیم صهیونیستی اسرائیل است.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، پشت دوست داران فلسطین را گرم کرد، افزود: وعده الهی محقق خواهد شد و اسرائیل محکوم به نابودی است.

امام جمعه بسطام در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم خطاب به مسئولان گفت: بسیاری از مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند، در حالی که اخبار ناراحت کننده‌ای در خصوص احتکار، گرانی و قاچاق به گوش می‌رسد، لذا دولتمردان نسبت به این مردم انقلابی که برای دفاع از دین همیشه سنگ تمام گذاشته‌اند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

رضوی نسب با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و تسلیت به مناسبت فوت رئیس آموزش و پرورش منطقه بسطام ابراز داشت: معلمی شغل انبیا است و معلمان نیز مظهر تعلیم و تربیت ذات اقدس الهی هستند و باید نسل‌های آینده را با مجاهدت خود، متعهد و متخصص بار بیاورند.

وی در ادامه با تبریک روز شوراها از مسئولان امر در استانداری درخواست کرد به گلایه‌های مردم بسطام رسیدگی شده و شهردار بسطام را منتسب کنند.

کد خبر 5478690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha