۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۸

همزمان با سراسر کشور؛

حمایت پارس آبادی ها از مردم مظلوم فلسطین/اسرائیل نابودشدنی است

حمایت پارس آبادی ها از مردم مظلوم فلسطین/اسرائیل نابودشدنی است

پارس آباد - همزمان با سراسر کشور، مردم شهرستان پارس آباد وحدت و اتحاد و انسجام خود را در حمایت از مردم فلسطین به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز جهان قدس یک رویداد سالانه در آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از فلسطین است که به دستور امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ برگزار شد.

امروز مردم ولایی و انقلابی شهرستان مرزی پارس آباد بعد از دو سال که دنیا درگیر مبارزه با ویروس کرونا بود به صورت حضوری و با شکوه و پرشور و با مشت‌های گره کرده راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکا فریاد زدند.

مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد اعم از زن و مرد، پیر و جوان و عشایر انقلابی و همیشه در صحنه با فریادهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل از مسیر مزار شهدای گمنام تا مصلی امام خمینی (ره) بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و بر مبارزه با رژیم صهیونسیتی و آمریکا تاکید کردند.

روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان است

جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد وحدت، انسجام و یکپارچگی مسلمانان جهان است.

وی افزود: روز قدس، نماد مقاومت جهان اسلام است و مردم ایران تا نابودی اسرائیل از پای نخواهند نشست و حضور پرشور مردم در روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند.

مبارزه با اسرائیل مبارزه با ظلم و تروریست است

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد به عنوان سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد: اسرائیل به عنوان دشمن بشریت و مبارزه با اسرائیل یعنی مبارزه با ظلم و تروریست است.

وی تصریح کرد: امروز روز جهانی قدس تنها متعلق به فلسطین نیست روز امتیاز حق از باطل و روز حکومت اسلامی است.

فرمانده سپاه پارس آباد اضافه کرد: قدس جغرافیای عشق و تاریخ ایثار است و مقدمه‌ای برای تشکیل بسیج جمهوری اسلامی و حزب مستضعفین در تمام دنیا که یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

پیرجاهد تاکید کرد: امروز دشمن میلیاردها دلار در مقابل شجاعت و قهرمانی جوانان فلسطین هزینه می‌کند اما مردم شهرستان پارس با حضور حداکثری خود همزمان با سراسر کشور فریاد زدند که هر وجبی از خاک فلسطین وجبی از خانه مسلمین است.

کد خبر 5478897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha