۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳

معاون استاندار اردبیل:

گروه‌های جهادی محل پرورش انسان‌های موثر و خیرخواه است

گروه‌های جهادی محل پرورش انسان‌های موثر و خیرخواه است

اردبیل - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تلاش‌های ایثارگرانه گروه‌های جهادی، تربیت انسان‌های خیرخواه و موثر برای آینده را از جمله دستاورد فعالیت‌های جهادی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان اردبیل اظهار کرد: فعالیت گروه‌های جهادی علاوه بر خدمتگزاری در عرصه سازندگی و فرهنگ کار و تلاش، محلی برای پرورش جوانان با فرهنگ خیرخواهی و کمک به دیگران است.

وی بیان کرد: مشارکت گروه‌های جهادی با دستگاه‌های اجرایی در احداث ساختمان‌ها، آبرسانی و خدمت‌رسانی به مردم در کاهش بروکراسی‌های زائد و سهولت در دسترسی مردم به خدمات نیز تأثیرگذار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی گروه‌های جهادی و مشارکت این گروه‌ها با دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مردم، این اقدامات را موجب ماندگاری روستاییان و اهالی مناطق مختلف در محل زندگی خود و جلوگیری از مهاجرت دانست.

قاسمیان ورود گروه‌های جهادی به حوزه فرهنگ‌سازی برای استفاده از روش‌های دانش بنیان در فعالیت‌های اقتصادی و کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در آموزش و ارائه آگاهی لازم به مردم و ترویج دانش در عرصه‌های مختلف، نیازمند حرکت جهشی هستیم.

وی همچنین فرهنگ‌سازی برای صرفه‌جویی در مصرف آب و ارائه آموزش‌های لازم به مردم را ضروری دانست و افزود: ارائه آموزش در خصوص الگوی کشت مناسب برای جلوگیری از هدر رفت آب، اقدامی جهادی است و لازم است به صورت فوری این موضوع عملیاتی شود.

کد خبر 5479780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha