۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹

آماده باش اورژانس کرمانشاه برای راهپیمایی سالگرد شهدای بازی دراز

آماده باش اورژانس کرمانشاه برای راهپیمایی سالگرد شهدای بازی دراز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه کرمانشاه گفت: اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه برای راهپیمایی سالگرد شهدای بازی دراز در آماده باش کامل است.

به گزارش خبرنگار مهر، رفیعی با اشاره به برگزاری مراسم عظیم راهپیمایی سالگرد شهدای بازی دراز و شهید شیرودی اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبشهت ماه در آماده‌باش کامل است مرخصی کارمندان در این روزها لغو شده است.

وی ادامه داد: ⁦در این مراسم ۱۱۰ نفر نیروی ستادی و عملیاتی حضور دارند و همچنین جهت پوشش امدادی این مراسم ۲۳ دستگاه آمبولانس سه دستگاه موتورلانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس به کار گرفته شده‌اند

رفیعی با بیان اینکه اورژانس پیش بیمارستانی در ابتدای راهپیمایی به سمت بازی دراز آمادگاه جهت مدیریت و انتقال مصدومین و بیماران است گفت: تعدادی از آمبولانس‌ها در آنجا مستقر خواهند شد و ۱۵ چادر جهت استراحت تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در نظر گرفته شده همچنین ۴ چادر ICP نیز به عنوان چادرهای فرماندهی تعبیه خواهد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه کرمانشاه تصریح کرد: این مراسم از تکنسین‌ها و آمبولانس‌های استان‌های ایلام, همدان, کردستان و لرستان کمک گرفته شده در محل آمادگاه بالگرد اورژانس هوایی جهت اعزام و انتقال مصدومین احتمالی مستقر خواهد شد.

کد خبر 5482000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha