۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹

در خطبه‌های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

ضرورت توجه به جانشین پروری در ادارات/ مشکلات معیشتی مردم حل شود

ضرورت توجه به جانشین پروری در ادارات/ مشکلات معیشتی مردم حل شود

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر ضرورت توجه به جانشین پروری در ادارات تاکید کرد و گفت: این موضوع در سیستم آموزش و پرورش بیشتر احساس می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و باشکوه مردم ولایی این شهر در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: گره آموزش و پرورش استان باز شد و مدیرکل جدید از روز گذشته کارش را آغاز کرد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از نیروهای انقلابی با تمام سلیقه‌ها ضروری است، افزود: سیاسی بازی و جناح بندی در آموزش و پرورش سم است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه باید به نیروهای انقلابی و متعهد در سیستم آموزشی کشور میدان داده شود، افزود: آموزش و پرورش باید نسبت به آگاه‌سازی سیاسی با دعوت از سخنران و هادیان برای آگاه‌سازی استفاده کند.

آل هاشم سپس با تاکید بر جانشین پروری در تمام ادارات به ویژه در آموزش و پرورش گفت: باید در تمام نواحی، مناطق، مدارس و تمام معاونت‌های ادارات کل به همتاسازی جانشین پروری توجه خاص شود تا اگر مدیری می‌رود مشکلی در جانشین آن نداشته باشیم.

خدمات دولت سیزدهم در هشت ماه گذشته

امام جمعه تبریز سپس با تاکید بر ضرورت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم افزود: کارنامه دولت سیزدهم در هشت ماه گذشته موفق است، دولت در این مدت توانست به واردات واکسن سرعت بخشیده و اوج‌گیری کرونا در کشور را متوقف و مهار کند.

وی سپس گفت: دولت در این مدت توانست حقوق و مزایای تمام ادارات و سازمان‌های دولتی را بدون تأخیر پرداخت کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه پرداخت بدهی‌های گذشته و پرهیز از استقراض از بانک مرکزی، دور زدن تحریم‌ها تا حدود زیاد و وارد شدن فعالانه به مذاکرات رفع تحریم‌ها، ارائه و اجرای بسته‌های برنامه‌ای برای اصلاح بودجه‌، نظام بانکی و بهبود فضای کسب و کار و افزایش دیپلماسی منطقه و بین‌المللی از دیگر خدمات دولت در این مدت است.

مردم انتظارات زیادی از دولت انقلابی دارند

وی گفت: همین کارنامه خوب و سابقه ارزشمند دولت سیزدهم انتظارات مردم را به‌درستی بالا برده و واضح است مردم بین شرایط کنونی و قبل تفاوت می‌گذارند اما انتظارات زیادی دارند و انتظاراتشان از دولت انقلابی و جهادی بسی بالاتر است.

آل هاشم سپس به انتخاب مدیر جدید منطقه آزاد ارس نیز اشاره داشت و گفت: امیدواریم گره‌ی که در آموزش و پرورش استان باز شد در منطقه آزاد ارس نیز به زودی باز شود. باید در انتخاب مدیر منطقه آزاد ارس با دقت تسریع شود تا قبل از سفر ریاست جمهوری به استان انجام شود.

تبعیض مردم را آزار می‌دهد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم همچنین عدالت را خواستار هستند، ابراز داشت: یکی از راهکارهای رسیدن به تقوا عدالت بوده و برای رسیدن به عدالت راهکارهای مختلفی از جمله مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است.

آل هاشم با اشاره به اینکه تبعیض مردم را آزار می‌دهد، ادامه داد: مردم در زمینه‌های اقتصادی با مشکلات فراوانی مواجه بوده اما یکی از مشکلات اصلی شأن شکاف اقتصادی و تبعیض در مسائل اقتصادی است.

کد خبر 5483097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha