۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

سیستم پایش تصویری شهرهای لرستان تقویت می‌شود

سیستم پایش تصویری شهرهای لرستان تقویت می‌شود

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان گفت: در جلساتی که با مجموعه استانداری لرستان داشته‌ایم، قول داده‌اند که طی امسال مبلغی برای راه‌اندازی و تقویت سیستم پایش تصویری شهرهای استان اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نصب سیستم‌های پایش تصویری در شهرها جزو وظایف شهرداری‌ها است، اظهار داشت: اما متأسفانه در مجموع لرستان یک مقدار در حوزه سیستم‌های پایش تصویری ضعیف است.

وی با بیان اینکه در این راستا چند جلسه با استاندار لرستان و معاون سیاسی امنیتی ایشان و با حضور شهردار، فرمانده سپاه استان و مسئولان دستگاه‌های امنیتی برگزار کرده ایم، تصریح کرد: قرار شده است امسال یک مبلغی برای راه اندازی سیستم‌های پایش تصویری در لرستان تخصیص دهند.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه در برخی از شهرستان‌ها اصلاً سیستم پایش تصویری نداریم و باید این سیستم‌ها در مناطقی که نیاز است نصب شود، افزود: در شهر خرم آباد و بروجرد نیز تقویت پایش تصویری شهرها نیازمندی اساسی است.

سردار الهی یادآور شد: ‬مصوب شده و قول داده اند در نقاطی که کارشناسان ما بررسی کرده اند دوربین پایش تصویری نصب و راه اندازی شود.

کد خبر 5483673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha