۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۵۳

مرتضوی:

پیگیری مصوبات سفرهای استانی شرط لازم است

پیگیری مصوبات سفرهای استانی شرط لازم است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خطاب به مدیران کل حوزه وزارتی گفت: پیگیری مصوبات سفرهای استانی شرط لازم و کافی است و انتظار این است تعاملات خود را با حوزه سامد تقویت کنید و پاسخگو باشید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سید صولت مرتضوی روز یکشنبه در دومین نشست هم‌اندیشی با نمایندگان وزارتخانه‌ها در سفرهای استانی و مدیران کل حوزه وزارتی و بازرسی دستگاه‌های اجرایی با موضوع ارتباطات مردمی خطاب به آن‌ها گفت: شما پیشانی دولت هستید و دولت صرف به معنای قوه نیست دولت یعنی حاکمیت و شما محل مراجعه مردم هستید.

وی افزود: باید ارتباطات را با مردم قوی کنیم و سفرهای استانی این است که به ما بیاموزد آنچه هست، همان مردم هستند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: پیگیری مصوبات سفرهای استانی شرط لازم و کافی است و انتظار این است تعاملات خود را با حوزه سامد تقویت کنید و پاسخگو باشید آنکه مسئول است، باید پاسخگو باشد و همه باید پاسخگو باشند.

مرتضوی گفت: باید پیشخوان خدمت درست کرد تا مردم بدون واسطه مسائل خود را بیان کنند.

وی افزود: این نشست‌ها برای میز خدمت و پاسخگویی به مشکلات مردم است و در سفرهای استانی حوزه ارتباطات مردمی تمام‌قد وارد می شوند و دستگاه‌های اجرایی را وارد استان می‌کنند تا به سؤال‌ها و نیازهای مردم پاسخ دهند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: بخش قابل توجهی از مشکلات مردم حل می‌شود و بخشی از مباحث درباره ارتباط تلفنی و ارسال پیامک و ارسال نامه است و دفتر ارتباط مردمی نهاد ریاست‌جمهوری به تفکیک به وزارتخانه‌ها ارسال می‌کند و آن‌ها مکلف به بررسی و اقدام هستند.

مرتضوی درباره برگزاری نشست امروز توضیح داد: برگزاری این نشست با هدف هماهنگی جدیدی است تا پاسخگویی به مردم روان‌تر شود و یک ارزیابی از دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است که نتیجه آن از سوی مرکز ارتباط مردمی نهاد اعلام می‌شود.

کد خبر 5485101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha