۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم :

وضعیت ذخیره آرد در سیلوهای قم مناسب است/عدم افزایش قیمت نان در قم

وضعیت ذخیره آرد در سیلوهای قم مناسب است/عدم افزایش قیمت نان در قم

قم-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: وضعیت ذخیره آرد در سیلوهای استان قم مناسب بوده و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد و هیچ گونه افزایش نرخ نان سنتی و آزاد پزها در قم نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید محمدی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ گونه افزایش نرخ نان سنتی و آزاد پزها در قم نخواهیم داشت و نانوایی‌ها مکلفند نان را با همان قیمت قبل به مردم عرضه کنند و با هر گونه تخلف گران فروشی و کم فروشی در این زمینه برخورد جدی و قانونی می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم بیان داشت: واحدهایی که نان‌های حجیم، نیمه حجیم و صنعتی پخت می‌کردند دیگر یارانه‌ای برای آرد دریافت نخواهند کرد و آنها می‌بایست محصولات خود را با قیمت تمام شده عرضه کنند و به صورت رقابتی می‌بایست به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه آرد مورد نیاز نانوایی‌های سنتی در قم همانند گذشته تأمین و در اختیار آنان قرار می‌گیرد عنوان داشت: وضعیت ذخیره آرد در سیلوهای استان قم نیز مناسب بوده و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد.

محمدی تاکید کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی برای نان‌های سنتی مانند سنگک، تافتون، بربری و لواش نخواهیم داشت و شهروندان قمی می‌توانند تخلفات در این خصوص را گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

کد خبر 5486415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha