۱۸ شهریور ۱۳۸۶، ۱۲:۳۷

دستاوردهای هفته تعاون

معاون تحقیقات ، آموزش و ترویج وزارت تعاون دستاوردهای هفته تعاون را اعلام کرد.

غلامحسین حسینی نیا در گفتگو با مهر به تشریح دستاوردهای برگزاری هفته تعاون پرداخت و گفت: در هفته تعاون امسال حدود هزار و 345 طرح در جاهای مختلف با سرمایه ای بیش از 350 میلیارد تومان که زمینه اشتغال‌زایی حدود 13 هزار نفر را فراهم ساخت با تعداد اعضای 105 هزار نفر افتتاح شده است.

وی اظهار داشت: قطعا برگزاری هفته تعاون و معرفی توانمندیها و دستاوردهای این بخش می تواند در آستانه تصویب لایحه اصل 44 فضای مناسب تری را جهت تحقق سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور ایجاد کند.

وی تصریح کرد: طی هفته تعاون با برگزاری چندین مورد همایش در بخش های مختلف توانستیم به اهداف از پیش تعیین شده است یابیم که این همایش ها در فضای لایحه اصل 44 و متناسب با آن نامگذاری شده بود.

حسینی نیا  بیان داشت: در هفته تعاون با برگزاری همایش هایی از سوی تعاونگران ، مسائل مبتلا به این حوزه به چالش کشیده شده و نیز دو همایش جهت عرضه سهام تعاونی های روستایی برای اولین بار برگزار گردیده است.

معاون تحقیقات و آموزش و ترویج وزارت تعاون در ادامه از استقبال خوب مسئولین سخن گفت و افزود: در هفته تعاون علاوه بر افتتاح 12 شعبه قرض الحسنه در بخش تعاون با برگزاری همایش و جشنواره تعاونی های برتر، از 18 تعاونی و اتحادیه برتر ملی و فرا استانی و همچنین 30 تعاونی در رده استانی تقدیر شد.

 

کد خبر 548677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha